Oceniono: 2022-01-27 08:09
Niepolecam ! Nie dostałam biletów gdy zwróciłam się o pomoc dostałam informację że moja płatność nie została zrealizowana po 3 dniach od seansu pobrali mi pieniądze z konta i nie chcą zwrócić próbując mi wmówić że to maja wina. Oszuści!!! (Opinia od Patrycja)
Oceniono: 2022-01-26 16:46
Nie polecam! Bilety nie wysłane na czas, duży problem ze zwrotem pieniędzy. Oszuści!!! (Opinia od Patrycja)
Oceniono: 2021-10-22 10:07
Nigdy więcij!! Banda oszustów, infolinia nie odbiera telefonów po 30min rozłączają połączenie, na m-mejl wysyłają gotowe formułki nie związane z zapytaniem. Wygląda to tak jakby czytanie ze zrozumieniem było problemem. W dzisiejszych czasach takie podejście do klienta jest dziwne- niezrozumiałe. Nie polecam nikomu .Problem z przebukowaniem biletu na inny dzień czy godzinę jest nie możliwy do rozwiązania, ale pobieranie opłat działa perfekcyjnie. NIE DAJCIE SIĘ NABRAĆ!!!!!Opinia ,,słaba,, jest mało oddająca rzeczywistość lepiej pasuje ,,BEZNADZIEJNA,,!!!! (Opinia od marcin)
Oceniono: 2019-11-18 22:03
Beznadzieja!!!!!!!!!!!!!!!! Biletów nie tylko nie można zwrócić, ale nawet wymienić na inny termin!!!!!!!!!!!!! Więcej nie skorzystam z bilety24.pl!!!!!!!!!!!! W życiu zdarzają się różne sytuacje. Kupując bilet kilka miesięcy przed koncertem NIE WIESZ co się wydarzy. Niemożliwość zwrotu lub chociaż wymiany na coś innego oceniam jako zwykłe złodziejstwo!!! Kilkaset złotych poszło się bujać!!! (Opinia od Aga)
Oceniono: 2019-06-07 09:19
Jolanta Błażejczyk Jolanta Błażejczyk OSTRZEGAM WSZYSTKICH, NIE MA MOŻLIWOŚCI ZWROTU BILETÓW!!!!! JEST KLAUZULA W REGULAMINIE! 1. Zgodnie z postanowieniami art. 38 pkt. 12 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. 2014 poz. 827) prawo odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa lub na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi. (Opinia od Jolanta)
Oceniono: 2018-10-26 12:04
Katastrofa !!! firma nastawiona tylko na to żeby trzymać pieniądze. Kupiłem bilet na koncert 5 miesięcy temu. Podobno koncert został odwołany dużo wcześniej ponieważ zdołano zorganizować już inny koncert na jego miejsce. Ja niestety dowiedziałem się o odwołaniu koncertu w jego dniu. Ok poinformowanie o odwołaniu należy do organizatora. Ale zwrot pieniędzy należy do firmy w której kupiłem bilety. Firma ta nie dość, że nie zwróciła pieniędzy w momencie, w który została poinformowana o odwołaniu koncertu, to jeszcze wymaga ode mnie tego żeby to ja napisał maila, że wydarzenie się nie odbyło i wtedy może zwrócą mi pieniądze. Czyli wynika z tego, ze jeżeli nie poszedłbym na koncert i nie wiedział że jest odwołany to pieniążki by sobie przywłaszczyli. Nadmieniając w innym serwisie kupowałem bilety i też koncert był odwołany to dostałem informacje o odwołaniu i od razu zwrócili pieniądze bez żadnych maili. Dla mnie katastrofa ... Zero klasy.. w informacji telefonicznej Pani poinformowała mnie, że jak nie napiszę maila to nie dostanę pieniędzy. Tak jakby mieli jeszcze jakieś prawo do tych pieniędzy ponieważ umowa została zerwa w momencie kiedy koncert został odwołany. Czyli przetrzymują i obracają przez 5 miesięcy moimi pieniędzmi. (Opinia od Krzysztof Nowicki)
Średnia ocena:
1 / Głosów:
6 dla
bilety24.pl
Dodaj opinie