Credit-agricole.pl jest bankiem posiadającym 2,1 mln klientów. Oferuje produkty i usługi poprzez: bankowość mobilną, elektroniczną, całodobowy telefon w ponad 450 placówkach bankowych z około 350 biurami kredytowymi CA Express. Bank jest jednym z liderów na rynku kredytowym oferując kredyty ratalne (CA Raty), dostępnych w 12.000 punktach sprzedaży w całej Polsce. Firma oferuje rozwiązania cyfrowe z innowacjami technologicznymi, m.in. Bank jest jednym z pierwszym w Polsce wdrażającym elektroniczny sposób podpisywania ratalnych umów. Bank Credit Agricole kieruje swoje kompleksowe produkty i usługi bankowe do klientów indywidualnych, średnich i małych firm, rolników oraz korporacji. Są to m.in. pakiety kont osobistych, ubezpieczenia, produkty i usługi oszczędnościowe (CA Saver), fundusze inwestycyjne, kredyty hipoteczne lub karty kredytowe sprzedawane w placówkach jak również przy współpracy innymi partnerami w sieciach handlowych. Klienci z kartą płatniczą banku, należąc do największego Klubu Rabatowego w Polsce, mają możliwość korzystania z rabatów, które dostępne są w ponad 10 000 sklepach i 2 900 partnerów banku. Bank Credit Agricole oferuje usługę Serwis Tekstowy CA24 informujący o operacjach na koncie za pomocą automatycznie wysyłanych wiadomości SMS, bądź w konkretnych godzinach wybranych przez klienta. Stały szybki i wygodny sposób dostępu i podglądu danych rachunku bankowego klienta. W sposób operatywny klient ma możliwość całodobowej kontroli swoich wydatków z jednoczesnym zwiększeniem bezpieczeństwa w korzystaniu z elektronicznej bankowości (informacje sms o wykonywanych transakcjach, wpływy na rachunek, zrealizowane przelewy). Swoją ofertę Bank kieruje do klientów indywidualnych a także średnich i małych firm. Na początku 2016 roku klienci Banku byli obsługiwani przez 5 400 pracowników.