Oceniono: 2019-09-27 13:12
Czyżby kolejna złodziejska firma? Pie niądze przelałam już dawno. Ani biletów ani potwierdzenia. Telefonów nikt nie odbiera, na maile nie odpisują. Zgłaszam na policję.Wstyd. Kolej i cwaniacy. (Opinia od Ewa)
Oceniono: 2019-05-05 20:38
eBilet to zdecydowanie NIE jest firma godna zaufania, odradzam korzystania z ich usług. Żałuję, że nie sprawdziłem opinii innych klientów w Internecie przed dokonaniem zakupu, gdyż ok. 70% ocen to negatywy.. Względnie prosta sprawa jaką jest przerejestrowanie 1go z 3ch zakupionych biletów zajmuje już ponad 3 tygodnie, firma nie odpisuje na maile, nie da się dodzwonić na infolinię, takie pojęcie jak "numer zgłoszenia" dla nich nie istnieje, skandal. W wyniku kiepskiej obsługi klienta oraz niechęci do kompromisu ze strony firmy eBilet jestem stratny 200 zł, to mówi samo za siebie, nikomu nie polecam.... (Opinia od Klient22)