Oceniono: 2020-05-14 10:05
To zwykłe wyłudzanie pieniędzy. Zdecydowanie odradzam. Wykupiłam abonament na 14 miesięcy strona działa na zasadzie jakiś głupich punktów których starczy mi na jakieś 60 dni a co z resztą tych 14 miesięcy???. Pobierają 6 punktów dziennie-jeden punkt to 1zł!
Bez tych punktów nie jesteśmy pozycjonowani więc pojawiamy się w wynikach wyszukiwania tak nisko że nikt nas już pewnie nie znajdzie.
Gdybym chciała kupić punkty na pozycjonowanie na resztę okresu kosztowałoby mnie to dodatkowo ponad 2000zł!!! (Opinia od Alicja)
Oceniono: 2019-11-22 09:11
Końcczy mi się abonament i jestem z tego zadowolony ,napiszę krótko ,nie polecam naczągacze na kasę każda wykupiona miejscowośc 200 zł abonament 740 zł i jeszcze dodatkowo żeby coś z tego byo trzeba wykupić punkty około 800 zł za rok .
Absolutnie nie polecam i przestrzegam innych z dala od tych gości (Opinia od Marian)
Oceniono: 2019-09-28 08:09
Byłem ich klientem chyba z 7 lat i byłem zadowolony ze współpracy do czasu gdy portal został kupiony przez nocowanie , cena zaczęła rosnąć z roku na rok o niemal 100% a skuteczność spadać ,cena za dodatkowe typy obiektów i miejscowości z 18/20 zł wzrosła do 200zł !!!! to ostatni rok współpracy z serwisem e holiday.jeśli prezesi mają na celu położenie firmy to mam nadzieje ze sie im uda . (Opinia od tomasz)
Oceniono: 2019-05-29 07:05
Jesteśmy klientami portalu, w ubiegłym roku wykupiliśmy abonament na półtora roku za 490 zł, gdyż była taka promocja, mieliśmy ustawione po 1 punkcie za dzień, punkty miały starczyć do końca lutego 2020r i mimo, że mamy abonament i ustalenia, że do końca lutego 2020 r starczy punktów. Eholiday sam zmienił sobie regulamin i w trakcie trwania umowy zmieniono punktowane bez naszej akceptacji. Tym sposobem punkty się skończyły, ale jest abonament, nonsens. Zwykłe naciągane i oszukiwanie klienta. Ciągle przysyłanie powiadomień o wykupienie punktów jest żenujące. Ponadto jakość usługi do ceny bardzo kiepska, portal nie zawsze powiadamia o zapytaniach, sporo niedociągnięć. Obsługa miła podczas składania oferty, na nasze zarzuty otrzymaliśmy niemiłą odpowiedź. Na pewno tak tego nie zostawimy, bo to zwykle naciągane i oszukiwanie swoich klientów. (Opinia od Ala.obral@tlen.pl )
Oceniono: 2019-03-16 05:03
Teraz czyli 11 marzec 2019 r przeszli samych siebie. Miałem na koncie 800 złożyli 800 pkt, co wystarczyć miało do ok września.
Po zmianie regulaminu mam 80 punktów gdzie 1 pkt min sami biorądziennie i starczy mi na 3 m-ce tylko. Oskubali mnie, NAS o 100% Masakra... Oddawać mi moje $ złodzieje! (Opinia od Adam)
Oceniono: 2019-03-16 09:03
Zgadzam się z opiniami zamieszczonymi powyżej. U mnie np. zniknęło ostatnio z konta kilkadziesiąt punktów. Obsługa niemiła i przypadkowa. Nie polecam. (Opinia od Beata)
Oceniono: 2019-01-31 08:01
Po latach współpracy płaciłam abonament 200 żł w tamtym roku 560 a teraz podniesli na 738 .W tym żadnej pomocy z ich strony od około dwóch miesięcy mam problem z wysłaniem wiadomości do gości ,błąd jest po ich stronie i nic z tym nie robią dzwonią tylko na ciągać na pozycjonowanie za kolejne 120 zł .Ale już z nich rezygnuję .ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!! (Opinia od Krystyna)
Oceniono: 2018-01-18 09:01
Ocena słaba ze względu na to że cena za korzystanie do uzyskanych efektów jest zbyt wygórowana, są inne portale też płatne ale z lepszym skutkiem idzie współpraca. W eholiday za dużo kombinują w celu wyciągnięcia jak największej kasy od użytkowników co niestety nie przekłada się na jakość (totalny chaos w wyszukiwaniu noclegów).
Z doświadczenia 2016 rok (na 60 rezerwacji 12 eholiday, 35 konkurencyjny portal reszta to google i 2 mniejsze portale), 2017 (63 rezerwacje 7 eholiday, 31 konkurencyjny portal a reszta google i 2 mniejsze portale). Nie polecam (Opinia od Paweł)
Średnia ocena:
1 /
Głosów:
8
dla
eholiday.pl
Dodaj opinie