Oceniono: 2020-04-21 14:19
Obsługo klienta to żart. Realizacja zamówienia się przeciąga, rozumiem, ale nie mogę czekać, więc zamawiam towar z innego sklepu (też powinniście rozumieć!!!) i proszę o skreślenie jednej linii z zamówienia (maseczka). Choć produkt dopiero został wysłany do produkcji (czas realizacji nieznany) nie można go odwołać (szablon nadruku wzięty ze strony sklepu, brak jakichkolwiek modyfikacji) :)) nie można też anulować pozostałych produktów z zamówienia :)) teoretycznie można zwrócić całe zamówienie po jego odebraniu!! :)) ABSURD!!! ale ponieważ to są produkty higieniczne, jednak nie jest to możliwe. Pani z obsługi tylko zapomina (lub najzwyczajniej brakuje jej wiedzy), że zwrot takich towarów jest możliwy wg prawa gdy: a) produkt nie jest szczelnie zapakowany/zaplombowany fabrycznie, czyli nie posiada szczególnych właściwości, które mógłby utracić podczas bezpośredniego kontaktu z klientem b) produkt jest szczelnie zapakowany/zaplombowany fabrycznie ale opakowanie/plomba nie zostało otwarte/uszkodzone, co świadczy o tym, że produkt nie utracił swoich właściwości higienicznych. Poczułem się jak w filmie Barei... (Opinia od Paweł)
Oceniono: 2019-08-09 14:17
Beznadziejna obsługa i bark współpracy i profesjonalizmu!!! Realizacja zamówienia przekraczała znacznie terminy określone w regulaminie sklepu – z „maksymalnie 5 dni roboczych (przy czym zazwyczaj są to 2 dni robocze)” zrobiły się ponad dwa tygodnie. Niestety koszulki zamówione tydzień przed Dniem Ojca nie dotarły do odbiorcy na czas. Podawane na stronie sklepu informacje po prostu wprowadzają klientów w błąd. Działanie sklepu oceniam jako nieprofesjonalne i sprzeczne z hasłami zamieszczonymi na ich stronie typu: -Nieustannie reagujemy na potrzeby naszych klientów -Gwarantujemy błyskawiczną realizację zamówienia i wysyłkę nawet w 24h -Wkładamy całe nasze serca w naszą pracę... Dzwoniłam po tygodniu na infolinię i po długiej drodze przez automat oraz przyciskaniu mnóstwa cyferek mało kompetentny Pan poinformował mnie, że bardzo mu przykro, że bardzo przeprasza bo rzeczywiście termin jest przekroczony, że nie ma na to wpływu i że mogę zrezygnować z zamówienia a pieniążki zostaną mi zwrócone na konto. Korespondencja mailowa również była nieskuteczna i nie przyniosła oczekiwanej „pomocy”. A ja chciałam się tylko dowiedzieć czy i kiedy jest szansa na otrzymanie przesyłki ale nikt nie był w stanie mi udzielić takiej informacji… W efekcie dzieci zostały bez prezentu na Dzień Ojca i trudno było im wytłumaczyć, że terminy podane na stronie sklepu są po prostu czystą fikcją i okłamywaniem klientów… Koszulki dotarły… po 16 dniach od dokonania zapłaty… W ramach rekompensaty otrzymałam indywidualny kod rabatowy w wysokości 10 zł dla zamówień powyżej 80 zł – WOW! To się postarali… tylko – nie mam zamiaru już nic kupować w tym sklepie… jest wiele innych, mam nadzieję, że bardziej profesjonalnych. (Opinia od Gosia)
Oceniono: 2019-03-27 13:06
Polecam! (Opinia od David)
Oceniono: 2019-01-03 16:42
Megakoszulki.pl oceniam Pozytywnie. Świetnie sprawdziła się koszulka na prezent! Dużo wzorów i do tego ułatwione zadanie w wyborze, ponieważ koszulki są z podziałem tematycznym. Przesyłka przyszła szybko i sprawnie. (Opinia od Klaudia)
Średnia ocena:
3 / Głosów:
4 dla
megakoszulki.pl
Dodaj opinie