Oceniono: 2021-12-02 04:52
Mam konto yetipay od wielu lat. Dzisiaj "doładowałem" konto z PayPal, co przeszło bez problemu, ale kiedy chciałem wykorzystać te pieniądze (innymi słowy zapłacić za coś), dowiedziałem się, ze liczba dopuszczalnych transakcji została przekroczona i muszę zweryfikować konto. Miedzy innymi mam wysłać im skan paszportu, oczywiście ze wszystkimi poufnymi danymi (np. PESEL). Obiecują misie, ze nie podziela się z nikim tymi danymi ! Poniżej opis wszystkich kroków weryfikacji. Komus wyraźnie odwaliło, albo niejaki obajtek przejął yetipay. Weryfikacja konta Zweryfikuj swoje dane osobowe oraz numer konta aby móc w pełni korzystać z możliwości jakie daje konto YetiPay. Krok 1. - Sprawdź swoje dane osobowe Upewnij się, że dane osobowe jakie podałeś w systemie YetiPay są zgodne z tymi, które posiada Twój bank. Krok 2. - Wykonaj przelew Przelej 1 zł na swoje konto YetiPay. Pieniądze musisz przelać z konta bankowego należącego do Ciebie. UWAGA: dokonaj bezpośredniego przelewu ( elixir ) bez korzystania z ekspresowego transferu środków. Dane do przelewu: numer konta: 95 1240 2092 9210 0000 0014 4175 tytuł przelewu: Weryfikacja konta YetiPay YetiPay Sp. z o.o. ul. Szpitalna 1 lok. 25 01-796 Warszawa Krok 3. - Przekaż nam swój dokument tożsamości Gdy tylko Twój przelew do nas dotrze nasz pracownik zweryfikuje dane i jeżeli wszystko będzie się zgadzało zmieni status Twojego konta na "zweryfikowane" co umożliwi Ci pełne wykorzystanie konta YetiPay. Krok 4. - Poczekaj na weryfikacje danych Jako Krajowa Instytucja Płatnicza musimy mieć możliwość zweryfikowania Twojego dokumentu. Prześlij nam skan lub zdjęcie swojego ważnego dowodu tożsamości. Preferowany jest dowód osobisty ale może być też paszport. Zdjęcie może być wyciemnione, natomiast inne dane muszą być widoczne. Jeśli chcesz, możesz na dokumencie umieścić znak wodny lub adnotację. Dokument prześlij na adres weryfikacja@yetipay.pl - nie zapomnij napisać jakiego konta dotyczy weryfikacja. UWAGA: nie przekazujemy dokumentów tożsamości żadnemu podmiotowi trzeciemu; nie przetwarzamy również żadnych danych z dokumentów tożsamości. (Opinia od bluealien)